Billige smykker..Nikkelfri forgyldte smykker: krystal, guld, sølv..Dansk firma CVR 35915397 og dansk adresse

Kundeservice

Fragt og levering

Hurtig levering til postadresse i Danmark.

Hurtig levering normalt 2-3 hverdage for kun 19 kr. hvis ordren ekskl. fragt er over 100 kr. (Quick post)
Hvis ordren ekskl. fragt er 100 kr. eller derunder er leveringstiden normalt 5-10 dage. ("B" post)

Privatliv og sikkerhed

MettesShop.dk er ansvarlig for indsamling og behandling af persondata.
De personlige oplysninger som du indtaster under et køb (f.eks. navn, adresse, postnr, by, e-mail), bruges udelukkende til ordre-behandling, og bliver ikke videregivet til andre. Ud over de personlige oplysninger logges også ip-adresse, samt evt. link Disse oplysninger bruges udelukkende til statistik og ved sager omkring misbrug eller svindel.
Alle personlige oplysninger gemmes i 5 år, for at lette en fornyet handel og af hensyn til efterforskning af f.eks.  svindel. Desuden har vi ifølge regnskabsloven pligt til at opbevare disse informationer i minimum 5 år. Hvis du er oprettet som kunde, men aldrig har købt en vare hos os - kan du anmode at vi sletter dine data, ved at sende en e-mail til info@MettesShop.dk.


Regler for fortrydelse af køb og herefter returnering til os

Vi følger som minimum den nye danske Forbrugeraftalelov pr. 13. juni 2014.

Du skal være særlig opmærksom på følgende:

  • Inden for 14 dage efter du har modtaget vores varer skal du meddele os på mail til info@MettesShop.dk at du fortryder købet
  • herefter har du 14 dage til at sende varen retur til os
  • husk dokumentation for at du har sendt varen retur. Dvs. gem kviteringen fra posthuset (el.lign.)
  • du betaler for returneringen af varen. Du skal sende varen med post / fragtfirma til vores adresse. Vi afhenter ikke på posthus el.lign.
  • husk at sende mail til info@MettesShop.dk , om hvilken bankkonto vi skal overfører pengene til hvis du har betalt v.h.a. en bankoverførelse. Ved Paypal eller MobilePay sendes pengene tilbage via dem.
  • når vi modtager returvaren vil vi undersøge varens salgstilstand og tjekke om der er sket værdiforringelse. F.eks. fratrækkes omkostninger til rensning (*) / reperation af varerne.
  • du kan ikke fortryde køb ved ikke at afhente varen på posthus el.lign.

Hvis du ikke overholder ovenstående frister og regler kan du ikke få pengene retur. Hvis du har sendt varen tilbage til os, vil du komme til at skulle betale pakning og retur porto.

(*) Varer der sendes retur p.g.a. fortrydelse af køb vil blive renset v.h.a. ultrasonisk rensning. Omkostningen for denne proces for at gøre varen salgs klar igen bliver fratrukket det tilbageførte beløb.
Beløbet er normalt på 29 kr uagtet antal købte smykker men dog max 10% af fakturabeløbet.

Mulighed for at bytte til noget andet

Du skal være særlig opmærksom på følgende:

  • Inden for 30 dage efter du har bestilt ordren skal du meddele os på mail til info@MettesShop.dk at du ønsker at bytte en eller flere ting og til hvad.
  • den vare / de varer du ønsker at bytte, må ikke være brugte og skal fremtræde som salgsklare ellers kan de ikke byttes !!!!
  • Du kan også bytte til noget der har højere pris men du skal betaler differancen. Ved byt til noget der er billigere betaler vi ikke differancen retur.
  • herefter har du 14 dage til at sende varen retur til os
  • husk dokumentation for at du har sendt varen retur. Dvs. gem kviteringen fra posthuset (el.lign.)
  • du betaler for returneringen af varen. Du skal sende varen med post / fragtfirma til vores adresse. Vi afhenter ikke på posthus el.lign.
  • vi betaler for returneringen af varen én gang (B-post) og fremsender de nye varer til dig når vi har modtaget de varer du vil bytte.
  • der er ikke mulighed for fortrydelse af køb på de nye vare/varer samt en ny ombytning!

Julegaver købt (1. december - 20. december) er fridsten for ombytning d. 4 januar 2018.

Returnering af varer

Du skal sende varen retur til:
MettesShop.dk

Østermarksvej 45
8381 Tilst

Husk dokumentation for at du har sendt varen retur. Dvs. gem kviteringen fra posthuset (el.lign.)


Visning af ordrer

Når du har bestilt noget i webshoppen sender vi en mail med din ordre.
Når den er afsendt får du en ny mail med informationen.

Hvis du er oprettet som kunde har du mulighed for at logge ind og se alle dine ordre m.m.
Du kan logge ind under KONTO øverst til højre på siden.

Bestilling af vare

Du kan kun bestille via webshoppen.

Mails og manglende mails fra os

Hvornår får du mail fra os?
1. Når du har bestilt varer hos os og afsluttet din ordre ved at accepteret vores handelsbetingelser får du en mail fra os.
2. Når vi har pakket din ordre og den er klar til indlevering på vores posthus (Bilka i Tilst) får du en mail.

Mangler du mails fra os?
Hvis du ikke får ovenstående mails fra os, skal du:
- se i dit mailprogram under mappen: Spam mails, Uønsket mail eller lignende.
- evt. forkert opgivet e-mail adresse under bestilling

Opdatering af kontooplysninger

Du kan ændre dine kontooplysninger under KONTO øverst til højre på siden.

 

Kampagner

Se vores tilbud netop nu!!!!

Husk også at kigge på vores Facebook side.


Vores leverandøre har meget tætte relationer til producenterne så derfor kan vi sælge så billigt som vi gør.
Hvis vi får særlige rabatter fra leverandørerne vil vi viderføre dem på webshoppen.

Alle priser er i DKK og incl. 25% moms, hvor intet andet nævnes, og der tages forbehold for force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.



Du kan betale på en af følgende måder:

Bankoverførelse eller MobilePay

Vi bruger Danske Bank Erhverv. Overfør pengene til: Regnr. 3409  kontonr. 0011486126
Eller:
Hurtigere og mest siker måde er at bruge MobilePay.
Når du har modtaget ordrebekræftelsen kan du betale v.h.a. MobilePay til 54443
Tryk her for MobilePay til MettesShop.dk   Eller scan


Hvis du ikke betaler efter bestilling, vil vi inden for ca. 12 timer lave en betalingsanmodning til dig således at du let kan betale.


Kreditkort

Gebyr fri betaling med kreditkort.

Hvis du ikke har en PayPal konto og heller ikke ønsker det. Så skal du i første omgang trykke på "Har du ikke en PayPal-konto?"
Efter du indtaster kortoplysninger m.m. og trykker på "Betal" kan du svare nej til oprettelse af Paypal konto og betalingen udføres
.

 Du kan også bruge et Visa-Dankort 
PayPal Acceptance Mark